لیلی بامن است

شعر متن قصه

لیلی بامن است

شعر متن قصه

با پای دل قدم زدن ان هم کنار تو

با پای دل قدم زدن آن هم کنار تو

                              باشد که خستگی بشود شرمسار تو

در دفتر همیشه ی من ثبت می شود

                              این لحظه ها عزیزترین یادگار تو

تا دست هیچ کس نرسد تا ابد به من

                              می خواستم که گم بشوم در حسار تو

احساس می کنم که جدایم نموده اند

                              همچون شهاب سوخته ای از مدار تو

آن کوپه ی تهی منم آری که مانده ام

                              خالی تر از همیشه و در انتظار تو

این سوت آخر است و غریبانه می رود

                              تنهاترین مسافر تو از دیار تو

هر چند مثل آینه هر لحظه فاش تو

                              هشدار می دهد به خزانم بهار تو

اما در این زمانه عسرت مس مرا

                              ترسم که اشتباه بسنجد عیار تو

 

محمد علی بهمنی

نظرات 2 + ارسال نظر
میتنم شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 19:20 http://manoman77.blogsky.com

من خدایی دارم، که در این نزدیکی است

نه در ان بالاها

مهربان، خوب، قشنگ

چهره اش نورانیست

گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من

او مرا می فهمد

او مرا می خواند، او مرا می خواهد

میتنم شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 19:14 http://manoman77.blogsky.com

وقایع خوش زندگی مثل درختان سبز و خرمی است که وقتیکه از دور نظاره شان می کنیم خیلی زیبا به نظر می رسند

ولی به مجرد آنکه نزدیکشان شده و در داخلشان می رویم زیبائیشان هم از بین می رود ،

شما در این موقع نمی توانید بفهمید زیبائیش به کجا رفته ، آنچه می بینید چند درخت خواهد بود و بس.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد